Засідання творчого кластеру

Самоосвітня діяльність творчого кластеру









Під час зимових канікул учителі Марганецької ЗОШ №3 знаходять час для самоосвіти. На цей раз говорили про інноваційну діяльність, творчо-пошукову активність, педагогічну співпрацю задля підвищення якості освіти у школі.
Вчителі початкових класів поділились досвідом впровадження нових підходів до організації освітнього процесу у початковій школі в умовах НУШ, провели майстер-класи, познайомивши колег з прийомами використання мнемотехніки та ейдетики на уроках у початковій школі для ефективного засвоєння інформації учнями, та продемонстрували, як учитель може поліпшити процес навчання за допомогою технології LEGO «Шість цеглинок» та навчально-розвивальної гри «Танграм».
Вчителі-учасники шкільного творчого кластеру «Урок&Медіа» розповіли, як формують в учнів практичні вміння та навички через інтеграцію медіапродуктів в освітній процес, зокрема представили власні наробки у використанні Google-сервісів та платформ для створення ментальних карт на уроках у старшій школі, створення інтерактивних вправ в онлайновому сервісі «Learning Apps» та презентували вправи по роботі з медіатекстами на уроках мови та літератури.


Інклюзивне навчання



Розвиток інклюзивної освіти в Україні свідчить про те, що суспільство стає на шлях захисту невід’ємних прав людини. На сьогодні це пріоритетна державна проблема, яка є складовою Нової української школи. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. У нашому місті у школах все частіше відкриваються інклюзивні класи для навчання дітей, які потребують особливої уваги. В інклюзивних класах взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти. А головне – забезпечується право кожної дитини на навчання, виховання і розвиток з урахуванням її потреб і можливостей.
Марганецька ЗОШ І-ІІІ ст.№3 одна з перших почала впроваджувати інклюзивне навчання в освітній процес. З метою обміну досвідом роботи з цього питання у ЗОШ №3 відбулася зустріч за круглим столом асистентів учителів міста, які працюють в інклюзивних класах, та спеціалістів Марганецького ІРЦ. Всі учасники активно долучились до обговорення теми «Колективна діяльність асистентів учителів як засіб соціальної реабілітації учнів початкової та середньої школи в умовах інклюзивного навчання».
Під час заходу начальник Марганецького міського відділу освіти Кострикіна В.В. розповіла про роль інклюзивного навчання в умовах реформування освіти в державі та в місті зокрема, наголосила на необхідності розвитку пізнавальної активності та духовно-морального потенціалу дітей з особливими потребами.
Учасники круглого столу обговорили проблеми формування особистісно-розвиваючого спілкування, при якому асистент учителя стає на позицію дитини як рівноправного партнера, стимулюючи процеси самовдосконалення, самореалізації дітей з особливими потребами.
Організатори зустрічі асистенти вчителів ЗОШ №3 Крючкова В.Л., Шевела Л.М., Діденко А.В., Здоренко І.В., Чекерес Л.М., Шестакова Т.В., вчитель образотворчого та музичного мистецтва Висоцька Ж.Ю. як учасники шкільного методичного  кластеру «Від рівних прав – до рівних можливостей» поділились досвідом колективної роботи у сфері інклюзивного навчання, розповіли про форми проведення корекційно-розвиткових занять з циклу «Хвилини радості».

Всі ці розповіді схвилювали учасників заходу та вказали на необхідність співпраці асистентів вчителів міста для обміну досвідом.



"Шість рис, необхідних дітям з особливими потребами"

28.10.2019 року, в перший день канікул, відбулося засідання кластеру асистентів вчителів "Шість рис, необхідних дітям з особливими потребами". Розглядались нові підходи до деінституалізації та соціальної адаптації осіб з особливостями психо-фізичного розвитку.

Немає коментарів:

Дописати коментар