Самоосвітня діяльність творчого кластеру
Під час зимових канікул учителі Марганецької ЗОШ №3 знаходять час для самоосвіти. На цей раз говорили про інноваційну діяльність, творчо-пошукову активність, педагогічну співпрацю задля підвищення якості освіти у школі.
Вчителі початкових класів поділились досвідом впровадження нових підходів до організації освітнього процесу у початковій школі в умовах НУШ, провели майстер-класи, познайомивши колег з прийомами використання мнемотехніки та ейдетики на уроках у початковій школі для ефективного засвоєння інформації учнями, та продемонстрували, як учитель може поліпшити процес навчання за допомогою технології LEGO «Шість цеглинок» та навчально-розвивальної гри «Танграм».
Вчителі-учасники шкільного творчого кластеру «Урок&Медіа» розповіли, як формують в учнів практичні вміння та навички через інтеграцію медіапродуктів в освітній процес, зокрема представили власні наробки у використанні Google-сервісів та платформ для створення ментальних карт на уроках у старшій школі, створення інтерактивних вправ в онлайновому сервісі «Learning Apps» та презентували вправи по роботі з медіатекстами на уроках мови та літератури.
Інклюзивне навчання
Під час зимових канікул учителі Марганецької ЗОШ №3 знаходять час для самоосвіти. На цей раз говорили про інноваційну діяльність, творчо-пошукову активність, педагогічну співпрацю задля підвищення якості освіти у школі.
Вчителі початкових класів поділились досвідом впровадження нових підходів до організації освітнього процесу у початковій школі в умовах НУШ, провели майстер-класи, познайомивши колег з прийомами використання мнемотехніки та ейдетики на уроках у початковій школі для ефективного засвоєння інформації учнями, та продемонстрували, як учитель може поліпшити процес навчання за допомогою технології LEGO «Шість цеглинок» та навчально-розвивальної гри «Танграм».
Вчителі-учасники шкільного творчого кластеру «Урок&Медіа» розповіли, як формують в учнів практичні вміння та навички через інтеграцію медіапродуктів в освітній процес, зокрема представили власні наробки у використанні Google-сервісів та платформ для створення ментальних карт на уроках у старшій школі, створення інтерактивних вправ в онлайновому сервісі «Learning Apps» та презентували вправи по роботі з медіатекстами на уроках мови та літератури.
Інклюзивне навчання
Розвиток
інклюзивної освіти в Україні свідчить про те, що суспільство стає на шлях
захисту невід’ємних прав людини. На сьогодні це пріоритетна державна проблема,
яка є складовою Нової української школи. Концепція інклюзивної освіти
відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними
членами суспільства. У нашому місті у
школах все частіше відкриваються інклюзивні класи для навчання дітей, які
потребують особливої уваги. В інклюзивних класах взаємодія між учнями з
особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє
налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно
сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш
чуйними, готовими допомогти. А головне – забезпечується право кожної дитини на
навчання, виховання і розвиток з урахуванням її потреб і можливостей.
Марганецька ЗОШ І-ІІІ ст.№3 одна з перших почала
впроваджувати інклюзивне навчання в освітній процес. З метою обміну досвідом
роботи з цього питання у ЗОШ №3 відбулася зустріч за круглим столом асистентів
учителів міста, які працюють в інклюзивних класах, та спеціалістів
Марганецького ІРЦ. Всі учасники активно долучились до обговорення теми
«Колективна діяльність асистентів учителів як засіб соціальної реабілітації учнів початкової та середньої школи в умовах
інклюзивного навчання».
Під
час заходу начальник Марганецького міського відділу освіти Кострикіна В.В. розповіла про
роль інклюзивного навчання в умовах реформування освіти в державі та в місті
зокрема, наголосила на необхідності розвитку пізнавальної активності та
духовно-морального потенціалу дітей з особливими потребами.
Учасники круглого столу обговорили проблеми формування
особистісно-розвиваючого спілкування, при якому асистент учителя стає на
позицію дитини як рівноправного партнера, стимулюючи процеси самовдосконалення,
самореалізації дітей з особливими потребами.
Організатори зустрічі асистенти вчителів ЗОШ №3 Крючкова
В.Л., Шевела Л.М., Діденко А.В., Здоренко І.В., Чекерес Л.М., Шестакова Т.В.,
вчитель образотворчого та музичного мистецтва Висоцька Ж.Ю. як учасники
шкільного методичного кластеру «Від
рівних прав – до рівних можливостей» поділились досвідом колективної роботи у
сфері інклюзивного навчання, розповіли про форми проведення корекційно-розвиткових
занять з циклу «Хвилини радості».
Всі ці розповіді схвилювали учасників заходу та вказали
на необхідність співпраці асистентів вчителів міста для обміну досвідом.
"Шість рис, необхідних дітям з особливими потребами"
28.10.2019 року, в перший день канікул, відбулося засідання кластеру асистентів вчителів "Шість рис, необхідних дітям з особливими потребами". Розглядались нові підходи до деінституалізації та соціальної адаптації осіб з особливостями психо-фізичного розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар